torsdag, desember 2

Whats cooking good looking?


Biscotti selvfølgelig! Biscotti er et must her hjemme til jul. Det er super enkelt å lage og smaker så godt. De kan lages i mange forskjellige varianter. Med og uten sjokolade. Min favoritt er med, men så er jo jeg en skikkelig søtmums også.  Ristopper er en annen favoritt, fine muffinsformer må til!!

Advents feiringen har ikke kommet helt i gang her på Lahell. Vi har fått opp julestjernen, pynter med levende lys og noen julekuler er på plass. Thelmas julekalender ligger i år i en kurv. Det blir litt vel spennende å ha pakkene liggende fremme. Hver dag får hun derfor lov til å plukke en pakke selv. Det er veldig stas! På jobb er det hektisk og veldig gøy. Litt mindre bloggings fra denne kanten, men jeg setter like stor pris på fint besøk for det. Ha en fin torsdags kveld. Klem Ifra Lahell

14 kommentarer:

Fru Trippel sa...

Skulle gjerne slått kloa i oppskriften din på Biscotti...:) Har så lyst å prøve!:)

gult hus i svingen sa...

sier det samme som fru Trippel, gi oss oppskrifta, please:) Lager risboller til jul her også, men venter litt:)

Fiine bilder:)

Klem fra Trine:)

Unknown sa...

Hei, så flink du har vært. Risboller er min favoritt fra jeg var liten, de var fast i hver barnebursdag;)

Anonym sa...

Kan du legge ut oppskriften på Biscotti`n???

an-magritt sa...

Åh ja! Takk for inspirasjon til hva jeg kan bake som ungene også er glad i! Biscotti skal jeg bake. Og sjokoladepuffer selvfølgelig.
Nydelige bilder!

God 3.desember til deg, du vakre!

KLemmer

Lotta sa...

Wow!Oppskrift ja!!!
Så deilig!
Må si jeg blir inspirert her inne altså!Herlig blogg!

Klem fra
Lotta

Haust sa...

Nam! Biscotti er så godt! Risbollar trur eg jammen eg skal lage no i helga!

Ha eig god helg! :)

Svenngården sa...

Risboller er dødsdigg, det skal vi kanskje få laget i morgen! Hipp hurra :D

Ha en finfin kveld!
Klem!
Amalie

ANETTESHUS.COM sa...

Mmmm - dette så super-godt ut! ... vil også gjerne ha oppskriften på Biscotti;)

Ha en fortsatt fin adventshelg! Håper du koser deg med nære og kjære:)

KLEM KLEM
Anette

christin sa...

hurra for bicotti, og gjerne med sjokolade :) jeg skal lage det for første gang i år. om du har noen tips og triks mottas de med takk. ha en fin tirsdagskveld!

thea.e sa...

Det så nydelig ut. Kanskje det er det jeg skal bake i år.. :)

re:signert sa...

Hei hei Julie. Ja, biscoti er så digg å ha...selv og når det er uventet besøk! Og som du sier superenkelt. Kan jo ikke gå galt! Vi får ønske oss flere timer i hverdagen til kul...tror du det går?! :-) God jul til deg og dine i det fine huset. Varm vinterhilsen, Signe

Unknown sa...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

PAKAR HERBAL INDONESIA sa...

Cara Paling Ampuh Mengobati Penyakit Kutil Ketuat Kelamin Pada Pria Wanita Hamil Tanpa Operasi Laser Di Penis Vagina Secara Tradisional Yang Di Jual Di Apotik De Nature Cara Mengobati Sipilis Dan Gonore Kencing Sakit Perih Keluar Nanah Asli Herbal Alami<SP

socials