søndag, august 29

Ojojoj

For en uke. For en fantastisk uke. Denne messa gav virkelig uttelling. I butikken kommer vi snart til å få inn masse herlige nyheter. Kusmi teen blir å se for første gang på Ting, sammen med alle de herlige produktene fra Kähler. Knagger fra Madam Stoltz og ja, i det hele tatt masse fint. Snart skal jeg få vist dere noen bilder fra den fine butikken min også. Snart, I promise.


Det ble ikke mye tid til blogging denne uken, men i dag fikk Thelma og jeg slengt oss litt rundt oppe på rommet hennes. I dag var det bare ett helt fantastisk lys der oppe. Ikke så mye nytt som har skjedd der inne på en stund, jeg planlegger ett lite te kjøkken med tid og stunder. De emaljerte kjelene ble med hjem fra loppis forrige helg. Verdens minste loppis. Langt ute på ett jorde, inne i ett dukkehus. Veldig speiselt og veldig koselig. Her er det beina på bordet og te i koppen som gjelder i kveld. Ønsker deg en god en. Klem

15 kommentarer:

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Jeg kommer "direkte" fra messen i dag også, og sier også ojojoj!! Utrolig mye fint!!!!
Gleder meg til å se bilder fra butikken!!

Unknown sa...

Herlige bilder du har tatt :))
Du har virkelig en inpirerende blogg som gjør meg glad når jeg besøker den.

Ha en deilig ny uke!

:) fra meg

victoria (huset i byen) sa...

Flotte bilder fra Thelma sitt rom, masse herlige detaljer....
Gleder meg til å se bilder fra butikken din, høres veldig flott ut....
Ha en deilig ny uke
klem victoria

ABE sa...

Det gjør ingentinmg om det er noe nytt som har hendt, så lenge bildene er like flotte og inspirerende som dine.

Kathrine 'Glimt' sa...

Liker rommet hennes... god stemning! :)

Hasigamas mamma sa...

Så skjønt barnerom! Min litengutt har også grein i taket med klær på... Utrolig dekorativt!
Ønsker deg ei fin, ny uke!
Klem
Lise

Ellen sa...

Heisann!
Fantastiske bilder fra et nydelig rom, du er så flink!!!Elsker de fargerike detaljene i rommet, det er bare så fint:)
Blir morsomt å se butikkbilder, det må jo bare bli bra det:)
Ha en fin søndagskveld!

Dorthea sa...

For et nydelig grønt tog...kan jeg spørre hvor du har fått tak i det? :)

Det er en utrolig flott blogg du har, og jeg følger fast og trutt med på deg...

Klem fra Dorthea! :)

Ann Helen sa...

Søta! Jeg vil se nærmere på teppet på senga til Thelma! :)
Messa var så bra! Gleder meg til å handle manokopp av deg:)

Hanne Mette sa...

For et helt fantastisk skjønt jenterom! Likte godt fargekombinasjonene og bruk av forskjellige materialer. Veldig inspirerende.

mi-rachel sa...

ååå..kjempe fint lys!

Unknown sa...

Ahhh, nyydelige, inspirerande bilder som alltid!
*sukk*

Mollie sa...

For et utrolig fint rom! Kult med rødt og turkis sammen :-D Lekre bilder du har tatt!

Therese sa...

Hei... Så koselig at du nevner vårt lille Loppis midt ute på et jorde i en liten lekestue.
Vi har en blogg for de som ønsker å se: www.loppisilinebo.blogspot.com
Klem fra Therese

Unknown sa...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

socials