torsdag, mars 18

En helt vanlig torsdag




Foto: Anne Naumann
Jeg blir så glad når jeg kommer over så fine bilder som dette. Det er ikke hver dag jeg tar meg tid til å sitte på nett å snuse etter nye blogger og inspirasjon. Ofte blir det ikke tid til mer enn ett besøk inne hos noen av dere, og jeg skulle gjerne lagt igjen kommentarer oftere også. Dagene mine går nok like fort som deres og med bare et par uker igjen av permisjonen min er det "Thelma tid" som er viktig om dagen. Og kjæresten min da. Han har bursdag i dag. Og er verdens beste!

De fine bildene til Anne må jo nevnes med mer enn bare ett ord. For de er virkelig nydelige. Jeg kunne gjerne hatt det så lyst og fint som dette her hjemme. Krydderløsningen synes jeg er fin. Vi mangler en god løsning på dette. Har du den? 

13 kommentarer:

Ingrid - Fjeldborg sa...

Mmm, fine bilder! Skjønner at du er opptatt av å utnytte den siste permisjonstiden! Skal hun i barnehage?
Jeg har faktisk en fin krydderløsning (synes jeg:), og den skal jeg jaggu vise frem snart! Ha en fin kveld:) Klem

mi-rachel sa...

herlig enkele bilder.
liker når de er litt sånn ujålete om du forstår hva jeg mener:)

pauline sa...

nydelige bilder. jeg er også på jakt etter en krydderløsning. med min forkjærlighet for asian cooking har krydderposene og boksene en tendens til å hope seg opp.. =)

Fru Fly * Heidi sa...

Herlige bilder, helt min smak - som vanlig her hos deg:) KLem H

holmberg sa...

herlige bilder!
nyter dine alltid inspirerende innlegg!
ønsker deg en glad helg:)
gode klemmer:)

Forever Love sa...

Takk for herlig inspirasjon som alltid!
Ønsker deg en god fredag.
Hilsen Tonje

Kaspara sa...

Heisan!
Nydelige bilder; rene og delikate.
Kunne godt sittet lenge ved det kjøkkenbordet med kaffe latte og interiørblader!
Så gøy du likte vimpelrekken jeg hadde sydd. Jeg kommer høyst sannsynlig til å legge ut noen vimpler til uka som kommer.jeg gir beskjed på bloggen.
Er ikke så glad i bestillinger for da kjenner jeg plutselig at ting blir mindre lystbetont og mer stresspreg.

Ha en flott helg!
Klem Kaspara

Fargerike Dagny sa...

Hvorfor har ikke jeg vært her før egentlig? Utrolig mye fint!!

Ha en super helg!! :)

moa sa...

herlig-herlige bilder ♥
&
takk for koselige ord fra deg
&
grattis-grattis som stylist i NIB -
så jättekul..
&
tilslutt en finfin helg til deg og dine!
klem

Love Peace Pionies sa...

flott hjem.
og så bra innlegg du hadde på NIB. veldig inspirerende!!!
god helg
klem

LillaLykke sa...

Flotte bilder! Har tenkt på en lignende krydderløsning faktisk, må bare finne de riktige krukkene :)

Unknown sa...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

PAKAR HERBAL INDONESIA sa...

Cara Paling Ampuh Mengobati Penyakit Kutil Ketuat Kelamin Pada Pria Wanita Hamil Tanpa Operasi Laser Di Penis Vagina Secara Tradisional Yang Di Jual Di Apotik De Nature Cara Mengobati Sipilis Dan Gonore Kencing Sakit Perih Keluar Nanah Asli Herbal Alami<SP

socials